10 marts 2014

Weekendhygge i højsæde

- Dejligt når hele familien er hjemme…






Weekend har været ren afslapning. Bortset fra at Junior ikke har sovet så godt om natten, da han er forkølet, så har det var en dejlig weekend. Lørdag aften var jo Melodi Grand Prix-aften, og man kan sige meget om vindersangen, og måske var den ikke fantastisk, men efter min mening var det nok den bedste af valgmulighederne.
Aftensmaden stod på hel ovnstegt kylling med rodfrugter og den opskrift må I hellere få engang, for nøj hvor var den fantastisk. MUMS. Til dessert havde jeg lavet to portioner gammeldags æblekage. Det var super lækkert. Jeg havde noget æblemos til overs fra lillemanden som lige skulle bruges. Versionen her er med makroner, og det skal en æblekage efter min mening have.

Søndag stod dagen på fødseldag - børnefødselsdag kunne man fristet til at tro efter kagen, men manden blev dog 34 år. Og vejret var jo faktastisk i går, så vi sad lidt på terrassen og hyggede i solen.
Vi fik også lige gjort os et par røverkøb. Vi har længe overvejet at skulle have anskaffet os et skumlegetæppe til junior, og vi var lige ved at købe et til fyldpris i butikken (400 kr. - de ved hvad de skal tage for den slags). I stedet fik jeg søgt på vores lokale køb/salg side på facebook, og der var en der havde dette fine tæppe til salg - 40 kr.!!! Så det blev købt med det samme og det er så fint (og stort). Dejligt. Det kan i hvert fald godt betale sig, at købe tingene brugt til de penge…

Glædelig solskinsdag til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)