08 april 2011

Primetime Kvinder

Nu kommer tiden, hvor jeg skal til at skrive hovedopgave. Jeg har valgt at skrive om Primetime Kvinderne, da jeg synes de har gang i noget mega spændende. Det er klart at reklamebureauerne skal begynde at henvende sig mere til dette segment, da de jo sidder 75 % af den danske formue. DE HAR PENGENE. Og vil man sælge noget, må man sælge det til dem, der har pengene. Og nu kan man jo spørge sig selv, hvad en pige på SU finder så spændende ved disse kvinder, og jeg er helt klar over at det er lidt mærkeligt. Men de er nu lidt seje, og jeg ser mega meget op til dem. De har overskud og penge på kontoen. Hvem vil ikke også gerne have det? Især når man ikke har meget andet end en SU. Derfor er det altså min klare holdning, at man skal til at klemme ballerne sammen, og se at vende skuden 180 grader, og så lave nogle reklamer, der henvender sig til disse kvinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)