27 september 2014

Madplan 1 á 4

Som man kan læse i et af mine tidligere indlæg, så er hele idéen bag disse madplaner, at bruge så lidt forberedelsestid som muligt, så man har tid til de andre vigtige ting i sit liv (her er det junior). Samtidig er idéen så, at lade madplanerne kører i ring. Hvor tit får du ikke det samme igen og igen - bare fordi det smager godt? Ingen grund til 52 forskellige madplaner, når man alligevel vender tilbage.

Så derfor får I her (endelig) min første madplan:

Mandag:

Tirsdag:
HJEMMELAVEDE TORTILLAS MED CHILI CON CARNE

Onsdag:
RISENGRØD

Torsdag:
FISKEFRIKADELLER MED KARTOFLER OG PERSILLESAUCE

Fredag:
PIZZA MED MOZZERALLA OG PARMASKINKE

Lørdag:
GRAVIDE JOOL'S PASTA MED SALAT

Søndag:
STEAK MED KARTOFFELBÅDE OG GRILLEDE TOMATER


Ønsker du madplanen i en printvenlig og flot grafisk udgave, så download den her: UGE 1

Som I kan se, får jeg måske lidt svært ved at overholde min plan om, kun 15 minutters forberedelsestid, men jeg vil gøre mit ypperste, og så kan det være de bliver lavet lidt om hen ad vejen.

Løbende kommer der link op med opskrifterne. Håber madplanen vækker glæde og mere tid i hverdagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)