12 februar 2011

Rejser..?

Jeg elsker Danmark og vil aldrig flytte væk. Men nogle gange er det nødvendigt..

Jeg vil meget gerne ud at rejse snart. Meget snart, men det bliver nok ikke før til påskeferien. Men hvor skal man da tage hen? Der er jo et ton af rejsemål og feriesteder, og ikke mindst måder man kan rejse på. Det er vildt at tænke på alle de steder og det gør det ikke lige frem nemmere at vælge hvor man skal tage hen. Men jeg tror at det skal være en tur til Barcalona eller Paris i påsken. Ellers skal det være en afbudsrejse til Mallorca eller Cran Carnaria eller noget lignende. Bare lidt væk fra det danske og de meget ensformede dage. Komme væk og nyde sydens sol på en strand, hvor drømmene kan få frit løb, og ikke sættes i bås, som det nemt kan ske herhjemme. Ingen fordomme - ingen forventninger. Bare kærlige mennesker i en helt anden kultur. Lad mig nu komme væk. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)