01 april 2012

Outlet Messe Silkeborg

Jeg gjorde et kup i dag. Jeg anede faktisk ikke, at der var Outlet Messe i dag i Silkeborg, så det var helt tilfældigt, da jeg så lige hørte det i radioen i dag. Og det passede da lige ind i mit program for dagen, at tage et smut forbi Silkeborg Hallerne. Og se så bare her, hvilket kup jeg gjorde mig...
Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
Foto: Marie Kristine Bay Pedersen 
Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
Der er 4 Papfar toppe, som jeg vil gætte på normalt koster 100-150 kr. stykket, en G-Star t-shirt til omkring 300 kr. tror jeg, samt en Samsøe Samsøe top til 200 kr. Herudover er der 2 par jeans fra Acne (de koster vel mellem 500 og 700 kr. stykket), 1 par fra Cheap Monday og 1 par fra Dr. Demin Jeans Makers - aner ikke hvad de koster normalt, da jeg ikke kan huske før prisen, men nok også omkring 500-700 kr. Så hvis vi tager efter de priser her, så er der i alt tøj til en værdi af ca. 3.300 kr. Men det gav jeg i hvert fald ikke. Med i priser er der da også lige noget super lækker lakrids fra Island. Mums det er godt. Men mon der så er nogen der kan gætte, hvor mange penge jeg brugte på alt dette? Hvis man kan gætte er man velkommen til at kigge forbi til en omgang lækker lakrids...