24 marts 2012

Forårslørdag

Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
I går kom der lige nogle super lækre bøger ind af døren til mig, og jeg har glædet mig helt vildt til de skulle komme. Rum for Rum og Sødt, Sådan!. Jeg har ikke fået dem begge kigget helt igennem endnu, men jeg er godt på vej. Så ved jeg, hvad min søndag skal bruges på. Så selvom man er tvunget til at betale for to ekstra bøger, så er det vist pengene værd, at være med i den bogklub...
Foråret kom da vist stormende i dag. Blå himmel og en sol, der varmede så lækkert. Jeg har nydt min dag i haven, hvor jeg kunne se nogle af blomstertræerne springe ud. Jeg fik også taget lidt af grenene med indenfor, så jeg kan dufte og mærke foråret indenfor også.
Aftenen skal bruges på at spise lækker æblekage. Opskriften er fra Sødt, Sådan!, og jeg glæder mig allerede til at smage den. Så er det vist ellers bare hygge og afslapning med manden i aften.
Og så kan jeg bare glæde mig til i morgen, som jeg er sikker på bliver lige så god :-)