09 september 2013

Dagen før "dagen"...




Det er i dag dagen før min termin - 39+6... Underligt at vi er kommet så langt nu, og stadig ved man aldrig hvornår det kan ske. Så ventetiden skal bruges på et eller andet. Jeg kan dog godt mærke, at tiden er ved at være lang nu. Har set hele Sex and the City serien fra ende til anden og snart også resten af vores DVD'er, så det begynder at blive svært at finde på noget at lave, som ikke kræver det store fysiske arbejde.
Så i går fik jeg samlet en stor høst brombær fra vores busk, og de blev nemt forvandlet til en omgang marmelade. I dag har jeg indtil videre set Pretty Woman, bagt en chokoladekage og fået kigget i en bog jeg har lånt på biblioteket af Sif Orellana - Spilopper & Stjerneskud. Lækker bog med fine billeder og masser af opskrifter på alt mellem himmel og jord. Nu er klokken så lidt i et, og jeg ved nu ikke hvad jeg skal fortsætte med... Ja, det er ikke lige nemt at vente utålmodigt på lillemanden. Måske jeg skulle gå ind og tage mig en lur, så jeg er klar (hvis det skulle ske i dag - hvilket nok ikke sker...).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)