29 august 2013

DIY Børnelampe






Jeg har længe drømt om, at lave min egen personlige lampe til juniors værelse. Og nu er drøm blevet til virkelighed. Og dette kunne gøres for under 100 kr., så det blev endda en billig lampe.
Den er sammensat af en rispapirslampe fra IKEA til 19 kr. og på den har jeg sat wallstickers, som jeg har købt på Coolbaby.dk. Her i familien har vi et eller andet med afrikanske dyr, så valget faldt selvfølgelig på denne variant, men der findes også mange andre slags på siden.
Jeg har ikke brugt alle wallstickerne endnu, så der kan nå at komme flere på lampen. Men jeg kunne godt lide tanken om, at de kunne komme til at gå igen rundt omkring på værelset og på puslebordet. Så nu må vi lige se, hvad jeg får gjort af de sidste.
Jeg er i hvert fald glad for resultatet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)