04 oktober 2013

Lækkert H&M tøj

Trøje + fløjlbukser
Fleecedragt
Sneakers
2 pak bodyer
Hættejakke + bukser
Alle siger, at når man bliver mor, så har man ikke tid til alverden. Og Gud, hvor er det sandt. Jeg har ikke haft overskud til noget som helst ud over ham, efter han er kommet til verden. Men jeg brokker mig ikke, for han er tiden værd! Så jeg gør det gerne. Kan bruge timer på bare at kigge på ham.
Men nu er det så ved at være lidt over tre uger siden, at han kom til verdenen, og det har vrimlet med folk, der gerne ville se det lille vidunder. Og selvfølgelig havde de også en masse gaver med. Her i blandt masser af tøj. Desværre har jeg været nødt til at bytte noget af det, fordi jeg er helt sikker på, at han ikke når at komme i det. Så jeg har fået nogle fine tilgodebeviser ud af det i stedet. Og så kan man jo godt kigge efter lidt tøj selv. H&M har lavet noget super lækkert babytøj, som jeg godt kunne bruge til min lille prins. Han har godt nok meget tøj, men man kunne jo godt bruge lidt ekstra ikke :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)