29 oktober 2013

Sprøgtemaling og stjerner i snor







Jeg har helt glemt at vise, de seneste ting vi fik lavet før Sebastian kom til verdenen. Vi har arvet en Juno tremmeseng fra min mands familie, som er omkring 55 år gammel. Han har selv lagt i den og det har hans far også. Nu får Sebastian æren af også at ligge i den. Den er så blevet slæbet helt i bund og derefter blevet spraymalet ved en autolaker. Det samme er sket med puslebordet. Den har min mand og hans far lavet specielt så det passer til at kunne stå på vores badekar.

En del af min barsel gik med at flette stjerner og masser af forskellige farver. Det endte med at blive til en uro, der kunne hænge over sengen. De hænger i regnbuens farver og hver gang jeg skiftede til en ny farve lavede jeg nogle enkelte med begge farver blandet sammen. Jeg er utrolig glad for resultatet, og Sebastian er så småt begyndt at kunne fornemme, at der hænger noget over hans hoved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)