03 december 2013

Juleglæde...

- og en fryd for øjet!





På trods af, at den officielle kalender siger 3. december, så er mit kalenderlys ikke nået helt så langt endnu. Så den må i dag få lov til at brænde hele dagen, så vi kan få indhentet lidt.

Hele hytten er blevet pyntet op med Trip Trap nisser og lys i massevis. Det er det jeg nyder allermest ved julen og vintertiden - masser af levende lys både inde og ude og at det bliver sat lyskæder op i træerne. Det pynter så flot (lige med undtagelse af naboens blinkende lyskæde i ti forskellige farver - det er ikke lige min kop the :) ).

Og tiden går stærkt for tiden synes jeg. Junior kan nu selv holde sit hoved og ligge og kigge på os. Det er en helt bestemt glæde der fylder en, når man kan se, hvordan ens barn udvikler sig.

Rigtig glædelig december til alle - husk at nyde livet og hinanden!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)