26 juni 2014

DIY Baby Billedbog

- Så lykkedes det mig endelig!





Jeg har ledt og ledt alle vegne efter et sted, hvor man kan få produceret en fotobog med 2 mm tykke sider. Sådan som en børnebog, som et barn kan bide i, uden at den går i stykker. Dette var så uden held, med mindre jeg ville købe den i USA og give en krig i fragt.
Men så kom jeg på denne løsning. Dette er en bog med blanke, tykke sider, hvor jeg har fået fremkaldt en masse lækre billeder i kvadrater, og så sat dem ind i bogen. Uden om det er der så transparent, selvklæbende indbindingspapir. Resultatet er blevet MEGA godt. Jeg frygtede meget, at den ville "flappe" mere end den gør (se nederste billede), men jeg kan godt leve med dette.

Så nu kan junior kigge på billeder af alle i familien og rigtigt hygge sig med den.

4 kommentarer:

  1. Hvor fik du fat i bogen fra?

    SvarSlet
  2. Hvor fik du fat i bogen fra?

    SvarSlet
  3. Årh ja, den gad jeg også godt vide hvor du havde fundet!
    Har også ledt og ledt efter sådan en bog..

    SvarSlet
  4. Det er jo lige hvad jeg leder efter, men desværre forgæves.
    Vil du oplyse hvor du har fundet bogen?

    SvarSlet

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)