22 november 2011

Advent

Nu er det snart advent - lysets tid. Så dette kalder adventskransene frem og det gør det også i min stue. Måske ikke den traditionelle krans, men det er i hvert fald adventslys. Jeg blev nemlig lige færdig her til aften med mit resultat, som ser sådan ud:
Jeg har valgt det helt naturligt look, kun med lys en enkel koglegren og nogle tal der er bundet om. Jeg er meget vild med det helt enkle, men uden at det er for lidt. Nogen vil måske mene, at dette er alt for kedeligt, men jeg har det sådan, at hvis jeg går en tur i skoven og skulle finde en ekstra koglegren eller noget gran, så har jeg stadig muligheden for at komme det på. Dette er i hvert fald svære med en hel krans fyldt med diverse pynt - selvom dette også kan være SUPER flot. Dette faldt valget bare ikke på i år.

Tallene er nogen jeg har købt i Føtex for nogle år siden og lysene er fra IKEA til 10 kr. stykket, så det er i hvert fald en billig krans for dem, som ikke gider bruge en formue på adventsudstyr. 

Rigtig god fornøjelse med jeres og rigtig god advent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)