10 november 2011

Night Moves by Allure

Jeg har forelsket mig i en kjole. Helt i gennem forelsket mig i den. Den er fra USA og af mærket Night Moves. Jeg sad og kiggede efter kjole til min svigerindes bryllup næste år, og der var da lige en sikker mulighed. Mit eneste problem er bare, at jeg ikke er så tryg ved at købe en kjole i USA over nettet, som jeg ikke kan prøve først. Og så kommer jeg altid til at tænke på, om den overhovedet kommer frem og om jeg kan bytte den, hvis jeg ikke kan passe den.
Men denne kjole er bare så mega flot og så er der da også mål man kan gå efter, så måske er det ikke så galt at købe den der ovre.
Hvad synes i om den?? Jeg er FORELSKET.
Det er kjolen i midten jeg er mest til. Hvid dur jo ikke til et bryllup, så den er udelukket. Men den anden er også super flot - jeg er bare vild med turkis. Og så er jeg jo selv lyshåret, og det ser jo fint ud.. Er den ikke bare flot?? Jeg fandt den på hjemmesiden www.unique-vintage.com hvor der også er mange andre virkelig flotte kjoler. Så piger kom i krig med at kigge kjoler.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)