03 marts 2012

Farver

Foto: Marie Kristine Bay Pedersen
Nu imens alle ens tanker er omkring vores forestående renovering af hele huset, så strejfer mine tanker også hvilke farver der skal være i de forskellige rum. Der er jo mange muligheder, men jeg vil gerne have det er så naturligt og roligt som muligt. Så det hele går op i en højere enhed og passer sammen. 
De to rum jeg har tænkt mest på er soveværelset og badeværelset. I badeværelset skal der være naturligt og lækkert, og jeg tænker lidt i hvide og natur farver. Min mand og jeg har nogle mosaikfliser vi gerne vil have op i bruseren og ved toilettet, så det hele skal også passe lidt til disse fliser. 

På soveværelset vil jeg gerne have en væg med tapet bag ved sengen i blå nuancer, men hold op hvor jeg synes det er svært at finde det rigtige. Ferm Living har et lækkert tapet i blå med guld mønster. Det er super fedt, men jeg skal nok lige have kigget mig mere omkring, før jeg bestemmer mig. De har også et med hvid baggrund og med guld mønster på - det er bare mega fedt, men jeg ville rigtig gerne have blåt på soveværelset. Jeg har nemlig læst mig til at blå giver en kølig stemning og er rigtig god i et soveværelse til at få en til at slappe af. 
Tapeterne fra Ferm Living koster hver 450 kr. for 10 meter. 

Foto: Ferm Living
Foto: Ferm Living