12 marts 2012

Nem mad under renovering

Nu har jeg kigget nettet igennem, og det er ikke til at finde nogen steder, hvor der er super gode retter, til en travl aften, hvor man ved at man skal ud og arbejde igen efter aftensmaden. For som de fleste nok ved nu, skal vi igang med renoveringen her til april, og jeg kan ligeså godt forberede mig på nogle retter der fungere hurtigt og giver den rette mæthed til min mand der knokler når han er på arbejde og når han kommer hjem.

Jeg har dog stadig brug for lidt hjælp, så hvis I der ude har nogle vildt godt, nemme, hurtige og mættende retter, så skriv endelig. Har brug for ideer. Men planen er da lige nu, at jeg skal have prøvet nogle forskellige af, og så må vi se hvor gode de er. Så kan det måske hjælpe dig engang når hverdagen bliver lidt for travl :-) Glæder mig allerede til at komme igang. For bare nogle af retterne vi skal igennem er:

  • Kylling og grøntsager med herbes de provencesauce
  • Pasta i oreganofløde med stegte peberfrugter
  • Indiske hakkebøffer med garam masala og gurkemeje
Lyder det ikke spændende?? :-)

Foto: Arla.dk