11 februar 2014

Mormor hæklerier

- og dygtig er hun…












Dette indlæg handler om min mor - Juniors mormor… Lige så længe jeg kan huske har hun hæklet alle mulige lækre ting. Halstørklæder, sjaler, trøjer og meget andet. Specielt til hende selv. Men nu er der kommet en lille ny i familien, så nu skal jeg love dig, at der bliver lavet ting til lillemanden. Og vi klager ikke, for det er bare nogle super fede ting hun får kreeret. Giraffen fik han den dag han kom til verdenen, sammen med en suttekæde med samme girafhoved.
Skoene og hagesmækken fik han lige her i weekenden og de er bare super fede.
Trøjen er faktisk en je har bedt hende om at lave og den kom hun så med til ham i dåbsgave. Så det er virkelig dejligt med sådan en mormor, der kan kreerer lidt af hvert :)

Tak mor!!

God dag til alle...

1 kommentar:

  1. Tak for de søde ord. Det glæder mig at du/l kan bruge mine kreationer. Knus og kram fra den glade mormor.

    SvarSlet

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)