27 februar 2014

Rabat hos CoolBaby.dk

- Junior skal forkæles…

Fixoni - Stribet heldragt, blå

Carters - Sommer sæt, Haj

Cadeau - Vestsæt gråt m. bukser

Jeg har netop lige bestilt disse tre lækre sæt tøj fra www.coolbaby.dk. De har i øjeblikket et tilbud til MyFirstDeal, hvor man kan få 50 % - altså købe for 600 kr. og betale 300 kr. Så det tilbud har jeg benyttet mig af.

Vi har i dette forår 4 fester vi skal til. 2 bryllupper, et guldbryllup og et diamantbryllup. Så fint tøj skal der til. Er de sidste sæt ikke bare fantastisk! Det glæder jeg mig virkelig meget til at se i virkeligheden. Han bliver så fin!
Desuden skulle han også lige have lidt her til sommer. Det er også lidt sejt det sæt med hajen på.

Kunne du også tænke dig, at shoppe til halv pris, så følge dette link: http://myfirstdeal.dk/deals/coolbaby_gavekort
MyFirstDeal har også i øjeblikket tilbud på Silly U kasser og jeg har godt nok også overvejet om ikke også det var nogle junior skulle have. Men det overvejer jeg stadig...

God shopping!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)