26 oktober 2011

KUSMI THE

Nu er det vist på tide at jeg skriver herinde igen. Grunden til det lange fravær, skyldes at min mand og jeg endelig er flyttet i hus. Vi har fået et skønt hus i Gjern med skoven som baghave. SKØNT! Så det er grunden. Nu er vi så ved at være på plads så det er virkelig skønt.

Idag ligger jeg så på langs. Ved ikke helt hvad jeg fejler, men det må vist være en omgang influenza jeg har fået, får er i hvert fald ikke helt frisk. Men på trods at det skal jeg lige lave et indlæg til min blog, og da jeg nu er syg, så tænkte jeg at jeg vil lave et indlæg om fantastiske varme drikke til den syge hals. For det er jo altid lige det man har brug for - en kop rygende varm kop te eller en kop lækker kakao. For et stykke tid siden besøgte jeg en helt fantastisk hjemmeside, der hedder Himmelfryd. Denne butik har alt i nips og søde sager - lige til at købe at sætte ind i sit nye hjem ;). Men de har også te - KUSMI the, og her kunne jeg altså ikke holde fingrene fra det - det skulle prøves nu. Så jeg købte en variant med Spicy Chocolate og en anden med 4 Fruits.
De er begge virkelig gode, men min favorit er den med Spicy Chocolate. Den er virkelig lækker og er sådan lidt juleagtig. Så den kan sagtens anbefales.

Så kig ind forbi Himmelfryd. Det er jeg sikker på du bliver fristet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)