30 oktober 2011

Søstrene Grene til Randers

Længe ventet er Søstrene Grene endelig kommet til Randers - og sjovt nok kommer den selvfølgelig først nu, hvor jeg er flyttet fra Randers. Men pyt, kører jo forbi alligevel. Butikken åbnede lige her i fredags, og jeg skulle da lige ind forbi og se hvad de havde. Og det er jo en skøn butik med små nips til billige penge - det er noget jeg kan lide. I denne omgang købte jeg noget af det fineste mønsterpapir jeg længe har set. I hele fire forskellige mønstre. Se bare... Er de ikke fine??


Nu er det store spørgsmål bare, hvad jeg skal lave med dem. Men jeg tror de skal bruges til at dekorer nogle flere kasser, til alt mit nips og andet småtteri. Men jeg vil i hvert fald gerne anbefale jer, at kigge forbi Søstrene, for de har skønne sager - og nu er der jo heller ikke længe til jul . . . .

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)