20 juli 2013

Barselsønsker

Skwish Rangle // Uro med luftballoner // Whale Music Mobile // Bøger om Pippi og Emil // Martin Strid bøger
Nu er der kun to uger til jeg går fra på barsel. Så det er lidt syrealistisk at tænke på, at jeg snart ikke længere skal arbejde sammen med mine kollegaer igen før om lang tid. Men i den sammenhæng har de også efterspurgt barselsønsker, og så skulle jeg jo til at sætte tænkerne i blød. For hvad mangler jeg og hvad har jeg brug for. Det er slet ikke til at vide før jeg står med den lille tror jeg, men om ikke andet skulle jeg finde på noget. Og jeg synes selv jeg er kommet på nogle ganske fine ønsker, som jeg tror vi kan få stor glæde af i lang tid.
Uroen så jeg for første gang på Maries Fabrik og der faldt jeg pladask for denne fine og anderledes uro.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)