01 juli 2013

Opsummering fra en dejlig weekend





Weekenden har bare været en ren hygge weekend for Nala og mig. Vi var en tur lige uden for byen, hvor vi kastede med bold - man kan lige se hende i det høje korn. Og så stod den på småkagebagning og krimilæsning i lænestolen. Ren nydelse. Småkagerne kom med ud forbi mine forældre og der holdte de ikke længe.

De to sidste billeder er faktisk fra i dag. Morten fik lige vores kravlegård gjort færdig, og den ser bare super fin ud nu, af af være en gammel kravlegård fra Mortens forældre. Den eneste vi har gjort er sådan set bare at ombetrække bunden, hvilket er gjort med akrylvoksdug fra Sødahl. Så er små uheld lige til at tørre af. Legetæppet der hænger på siden er en gave fra familien i Tyskland, og den glæder jeg mig rigtig meget til at få i brug.

29+6 hedder det nu, så der er ikke langt endnu, til vores hverdag bliver forandret fuldstændig - og vi glæder os!

Nyd dagen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)