20 august 2013

Effektivitet i køkkenet




Som jeg tidligere har nævnt, skulle noget af min barsel bruges på at få fyldt fryseren op. Dette blev i dag gjort med minipizzaer og pølsehorn. Så er der lidt nemt at tage op når frokosten af en eller anden grund bliver rykket lidt - eller hvis man skal på tur. Hvem ved hvad man kan finde på når sådan en lille guldklump kommer.

Jeg er i dag 37+0 og der er derfor ca. 21 dage til termin. Surrealistisk... men dejligt at tænke på!

I går var jeg også effektiv. Fik gjort hovedrent på badeværelset, hvilket var tiltrængt efter mange gange at have udskudt det grundet træthed mv... Men nu er det blevet gjort og det er helt fantastisk der inde. Tænk hvad oprydning og rengøring kan gøre ved et rum.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)