26 august 2013

Ønskeseddel 2013

Jeg ved godt det er lidt tidligt, men midt i alt ræset for at finde på ønsker til lillemanden (har nogle forældre og svigerforældre, der er bekymrede for at vi ikke har nogle ønsker til når han kommer - men bare rolig! Der er masser), så bliver man helt opsat og fokuseret, når man så også finder nogle til sig selv. Og så er det jo altid rart at have skrevet ned, for jeg kan helt sikkert ikke huske, hvad jeg ønsker mig når julen nærmer sig. Så her er min ønskeseddel til julen 2013.

1. Mette Fischer mælkekande og sukkerskål hvid/lime // 2. Rosendahl Pastatallerken // 3. Rosendahl Tekop 28 cl //
4. Rosendahl låg til karaffel // 5. Eva Trio champagneglas // 6. Hay About A Chair AAC22 Sort // 7. Scanpan CTX gryde 6,5 l // 8. Rosendahl Frokosttallerken 19 cm // 9. Softline Frame Daybed // 10. Parasol med fod - den viste er fra Trip Trap // 11. IKEA STRANDMON Øreklapstol
Scanpan gryden er faktisk min mands ønske - det vil sige, at han ønsker sig den for mig. For han har aldrig noget at ønske sig, og hvorfor skal det altid være kvinden der skal ønske sig sådan nogle ting?
Jeg ønsker mig en parasol med fod. Det behøver nødvendigvis ikke være Trip Traps fine en her, men det ville da ikke gøre noget ;).
Sidste år fik jeg den fine øreklapstol fra IKEA af min mand. Jeg er simpelthen bare blevet så glad for den, at jeg virkelig godt kunne tænke mig en ekstra, så de kunne stå omkring sofabordet. Kunne være super lækkert.
Vi får også snart nyt spisebord (der skal nok komme billeder), og dertil passer vores nuværende stole ikke - eller det vil sige, at de er ved at være så slidt, at de godt kunne trænge til at blive skiftet ud. Jeg jeg ønsker mig også Hay AAC22 stolene. De er så fine og man sidder utrolig godt i dem efter min mening.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)