04 januar 2014

Barnedåbsforberedelser #1

- Og der bliver flettet på livet løs…








Jeg er jo så småt begyndt, at forbedrede mig til barnedåben her i slutningen af måneden. Et af punkterne på dagsordenen er, at der skal flettes en masse stjerner. Junior har nemlig en stjernehimmel hen over hans seng som han er helt vild med - bare pust til dem og han bliver helt vild! Se sjernehimlen her.
Derfor var det oplagt, at der skal være stjerner til hans barnedåb. De bliver holdt i blå og hvide farver, så når jeg er færdig med de blå her, så venter der en hel stak hvide.

Derudover fandt jeg disse pom poms i Søstrene Grene som jeg dog endnu ikke helt har bestemt mig for at bruge eller ej. Farvemæssigt passer de ikke helt sammen, men de er så fine, at jeg ikke kunne lade være - om ikke andet så kan de komme ind og pynt på hans værelse.

Herudover har jeg en masse sølvlir som nok også bliver brugt til pynt, samt noget stjernedrys fra nytårsaften som nok også bliver strøget ud over bordene.

Jeg glæder mig rigtig meget for tiden denne fest. Det bliver helt sikkert hyggeligt. Og på torsdag skal dåbskjolen laves, så det er også spændende.

Jeg håber I alle har en rigtig god weekend derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)