21 december 2011

21. december: Juleferie

I dag har jeg endelig juleferie. Har sådan trængt til det og glæder mig nu til at have 2 uger fri for stress og jag - og det skal det altså være, før det bliver en god jul.
Tiden tror jeg at jeg skal have til at gå med lidt lækker julebag, og jeg faldt lige over denne lækre opskrift på julepopcakes. Måske det var noget der skulle prøves.

Opskriften er fra Hendes Verden og kan findes på linket. De ser da bare mega lækre ud. Måske det var en ide til alle julens værtindegaver. Jeg har slet ikke prøvet denne dille med popcakes endnu, men det kan der nu gøres bod på. Mon ikke der kan komme nogle billeder ind engang, når de bliver lavet.

I dag er der kun 3 dage til jul. Vildt! Lad hyggen begynde og HUSK - det glæder om at hygge sig i denne dejlige juletid. Der er ingen grund til at stresse sig igennem den. For så vare den jo bare det længere :)