01 december 2011

1. december: Nedtællingen er begyndt

Rigtig glædelig 1. december til alle. Hvor er det skønt, at vi nu er trådt ind i den skønne julemåned, med diverse lækkerier og hyggerier. Som I måske ved, så har jeg jo besluttet og lave en julekalender på min blog, både for at I skal få noget inspiration til, hvad man kan lave her i julemåneden, men også for at jeg selv bliver holdt lidt i gang :), hihi.
Men nu da det er den 1. december, så er det jo helt oplagt, at vi skal tænde lys i kalenderlyset, så nedtællingen rigtigt kan gå i gang. Mit kalenderlys er blevet helt traditionelt for en gangs skyld. Med mos, gran og kogler. Stadig i den skønne naturstil jeg rigtig godt kan lide. Her er resultatet...



Hvis I ikke allerede har fået det lavet, hvilket mange nok har, så kan min måske inspirere lidt, ellers kan disse blogs måske hjælpe:
En Elefant, wooz.dk eller måske bare på Google kan der søges. God fornøjelse, og god nedtælling :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)