03 december 2011

3. december: Skriv en personlig hilsen

I dag er dagen, hvor der skal sendes julekort ud til de nærmeste venner og familie. Det er faktisk ikke noget jeg plejer at gøre, men jeg synes næsten, at nu hvor man er blevet gift og har fået hus, så er det måske på tide, at blive rigtig voksen og sende julekort ud. Så det skal dagen bruges til. Jeg har valgt, at skrive mit julekort på en lidt anerledes måde. Det vil næsten være synd for dem, der skal have julekortene, hvis jeg fortæller, hvad det er - det er lidt en overraskelse - for hvis de nu læser det herinde, så er det nok ikke helt så stor en overraskelse for dem. Men pyt... Jeg har valgt, at skrive et eventyr. Et rigtigt eventyr med "der var engang" osv.. Jeg kunne dog ikke bruge "Og de levede lykkeligt til deres dages ende", for måske er der mere at fortælle næste år - men jeg håber da at vi lever lykkeligt, mig og min mand, til vores dages ende :)
Jeg har bare skrevet dem på computeren, brugt en skrifttype, der er lidt håndskreven, og så printet dem ud og sat dem ind i mine julekort. Det er måske ikke helt så kreativt, men det tager jo også tid, at skrive et helt eventyr :)
Når kortene skal afsted, så husk lige Julemærket. Det er jo en dejlig ting, at kunne hjælpe de børn i Danmark, der har det lidt svært i hverdagen. Det er en god sag - så husk det nu :) Årets julemærke ser sådan ud...
Læs meget mere om sagen på Julemærkets hjemmeside

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)