06 maj 2013

Babyværelset

Legetæppe fra IKEA // Musikhval fra Ferm Living // Sky lampe fra Ferm Living // Sengerand fra Silly U
Kommode fra IKEA // Pude med pindsvin fra By Nord // Lille Per seng fra Sebra
Jeg kan jo ikke lade være... Babyværelset har ret stor indflydelse på min tankegang i øjeblikket, og meget af min fritid går med at samle inspiration på nettet og i bladene. Jeg har samlet lidt af de ting der helt sikkert står på ønskesedlen, når lillemanden kommet til verdenen. 
Vi er dog så heldige, at Mortens forældre har en seng magen til den fra Sebra, og jeg kan da ikke lade være med at føle mig en lille smule heldig, for det er da drømmesengen. Har desværre ikke set den endnu, så håber den er i nogenlunde god stand stadigvæk, og kun trænger til en omgang maling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)