05 maj 2013

Kjole til sølvbryllup

Cross Lace Trim Maxi Dress - Three Little Words - Nelly.com
Dreamy Dress - NLY Trend - Nelly.com
Maxikjole Pink - Little Mistress - Zalando.dk
Gallakjole Blå - Little Mistress - Zalando.dk
Min mor og far har sølvbryllup her i slutningen af maj, og der skal derfor findes en kjole. Men hvis der er en ting der virkelig er svær, så er det, at finde en passende kjole til gravide. De kjoler, der er speciallavet til gravide, mener jeg personligt er lidt for kedelige, så jeg er gået på jagt på nettet efter en kjole, der har en flot overdel og som skære lige under brystet, så maven kan være derunder.
De to øverste kjoler findes også i andre farver, men disse var dem jeg bedst kunne lide, som fandtes i min størrelse.
Jeg er blevet speciel vild med den øverst, så jeg skal vist lige have taget mine mål, og så skal den vist købes. Så må vi bare håbe på at den passer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)