11 november 2013

Goddag og farvel...

- en meget mærkelig weekend!







I fredags fik vi en lille grandfætter i familien. En skøn lille dreng, som vi glæder os rigtig meget til at møde senere i dag. Søndag var vi nede og sige farvel til et kært familiemedlem, efter han havde fået en hjerneblødning. Så som man godt kan hører, så har vi haft en meget mærkelig weekend. Ens glæde bliver lynhurtigt vendt rundt.
Da vi kom hjem bagte jeg gulerodskage, for at få ledt tanker på noget andet, og tændt op i en masse stearinlys. Her er der tændt op i min lysestage fra Bloomingville, hvor der er sat grene fra vores træ i haven i. Ved desværre ikke, hvad træet hedder.
Kagen er fra Sødt, Sådan!, som jeg tidligere også har skrevet om. Desværre så mislykkede cremen lidt, men den smagte fantastisk alligevel. Så pyt! Så hvis jeg ikke allerede har gjort det, så kan jeg godt anbefale den bog, da jeg virkelig synes det er nogle lækre opskrifter der er i.

HUSK at nyde livet og hinanden så længe vi har det og dem. En dag er det helt sikkert slut! Det er det eneste vi kan være hundred procent sikre på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)