07 november 2013

Hot mama!

- Med skønt udvalg af tøj





Billeder fra Mamalicius' hjemmeside - her kan kjolen også købes.

I tirsdags var der Mamalicius Night i Bestseller i Silkeborg, og her var jeg afsted med en veninde. Der var 10 % på hele butikken og det kunne man jo lige så udnytte. For selvom jeg ikke er gravid mere, så ville jeg gerne have noget ammevenligt tøj og så eller bare noget helt almindeligt tøj. 
Jeg endte med at købe et par jeans, en ammevenlig kjole og så for at det ikke skal være løgn, så også en graviditetskjole - det er den I kan se herover. 
Det er en multifunktionel kjole der kan bæres på fire forskellige måder, og så er den med skræk i stoffet, så når man har den på, og man ikke er gravid, så gør det ikke spor. Man kan nemlig ikke se at det er en graviditetskjole. 
Så nu er jeg klar til julefrokost på arbejdet - man må jo gerne være lidt hot, selvom man lige har født et barn!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)