13 november 2013

Juleønsker til junior

- Han skal jo også mærke det er jul <3

Mimbo Jimbo bøger af Jacob Martin Strid evt fra Saxo.com // Octopus Music Mobile fra Ferm Living // Legegulv med tal evt fra Smartkids.dk // Schylling Hot Air Ballon uro evt fra Børnebiksen.dk // Tree Lamp fra Ferm Living
Julen nærmer sig og familien begynder så småt at spørge efter ønskeseddel til junior. Jeg har været igang med at finde en del frem i forbindelse med barnedåben, så derfra har jeg udvalgt noget, som jeg mener måske er bedre som juleønsker. Så her er et lille udvalg.
Jeg er helt vild med Jacob Martin Strids bøger generelt, men synes bøgerne om Mimbo Jimbo er bedre til de helt små børn. Jeg ønsker mig også resten af hans bøger til ham, men det bliver så nok enten senere eller i dåbsgave.
Så er jeg også meget stor fan af Ferm Living. De laver nogle mega fede ting til børneværelset, og her er det blandt andet trælampen og blæksprutten med musik i jeg ønsker mig til Junior.

Det bliver så spændende med vores første jul som hel familie. Jeg glæder mig i hvert fald.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)