21 november 2013

Mos, gran og kogler...

- Lidt kreativt inden julen træder ind.









Har i dag fået færdiggjort mit projekt "Adventskrans og kalenderlys", og jeg er godt tilfreds med resultatet. Det eneste jeg gerne ville have lavet om, er at have fundet et endnu større kalenderlys, da det er lige i underkanten til den store krans. Men pyt! 
Projektet startede i torsdags, da de på arbejdet havde arrangeret at en blomsterbinder skulle komme og vise os, hvordan vi kunne lave vores kranse. Men jeg gik dog i en lidt anden retning, end det hun havde lagt op til. Var også med til blomsterbinding sidste år med samme blomsterbinder, og dem synes jeg bare var super fede, så det blev i stedet i denne retning. Og så havde jeg ikke helt det store brug for at lærer noget nyt, når jeg havde junior med.

Nu tror jeg bare jeg skal have lavet en ekstra juledekoration med udskiftelige lys i, men ved stadig ikke helt hvordan den skal laves.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg takker, bukker og nejer for kommentarer :)